27. des. 2009

Romjulsdrøm

"Ein skulle vøri fire år i romjul'n, og kjint ei jinte som var nesten fem...". Ja, eg merke jo d at forventningene t julå og romjulå e någe heilt aent enn d d va før. Før va d pakkene og d å leke med pakkene ittepå som va d store høydepunktet. Nå e d viktigste å ver sammen med familien, slappe av og nyte livet ;)


I løpet av julaften fekk eg med meg "Tre Nøtter Til Askepott" og "Reisen Til Julestjernen", besøkte mormor, og spelte i kjerkå med skolekorpset. Ingen jul uten! Og d va kjempekjekt å se alle folkå og vennene mine igjen! :D


Hadde ein veldig fin julefeiring sammen med alle mammas søsken og deres barn og respektive seinere på dagen og kvelden. T sammen va me, som allerede sagt, 13 stk. Ungene va gira på pakker itte ein vellykka julemiddag, så d tok ei stund før me kunne sette oss ned i ro og mak og åpne våre gaver (for d e jo fremdeles litt spennende å åpne julepakkene). Eg fekk møye fint, alt fra bøker t klær. D løgnaste va at eg fekk den samme bokå heile tre ganger, og d va ikkje snakk om den minste bokå (øve tusen sider eller der ein plass) :P Og så fekk eg også en veldig romantisk gave av kjæresten min (som eg savne veldig nå i julå...) <3


Og resten av denne fine romjulå har gått med t å lesa bøker, leke med mine kjære søskenbarn, sortert bilder itte Afrikaturen, løst "Julenøtter", spelt Cranium og UNO, slappt masse av og...generelt juleting!



To glade musikanter på vei ut fra julespilling :D

Legg igjen ein fin tanke