12. des. 2009

Julestemning!!!

Nå e eg i julestemning! Fekk d i går itte å ha hatt et skikkelig koselig julebord med massevis av god, norsk mat! Heile Afrikalinjå hadde fri i går, sånn at me kunne komme oss litt itte den lange reisen hjem. Eg sov t ca. 10, men gadd ikkje å stå opp før elleve. Slappte av, før eg så tok meg ein sykkeltur t butikken. D va heilt skjønt å kjenne vind i håret og se den norkse naturen igjen! :D Grøt då eg kom tbake (nam), øvde på trombonen, før me jentene her på huset satte oss ut i fellesstuå og pynta oss t julebordet. Kjempeartig!

Julebordet va ein alle tiders opplevelse med ribbe, pinnekjøtt, kransekake, karamellpudding m.m. Hadde underholdning som moteoppvisning, eventyrlesning og sang. Og me hadde jo også allsang, julenissen (ellr nissemor) kom på besøk og me danste og sang rundt juletreet. Og der kom eg då i julestemning. Va nedom bryggå ittepå for å se på stjernene og se morilen i vannet! FINT! Og snakkte med kjæresten på telefon <3 For ein kveld!

Måtte ned t skolen klokkå ti i dag for å rydda itte i går. Men siå alle va med å hjalp t, tok d bare ein halvtime! :) Musikaltid ittepå. Den fuste me såg va "The Rocky Horror Picture Show". Sær, men ein fiffig og artig musikal.  Blomkålsuppe t middag, og ennå ein musikal blei sett: "Sweeney Todd" (scneversjonen fra 1982). Øvd på trombonen og bare hatt ein avslappende lørdag... Grandis (æsj) t kvelds, og såg forestillingen t musikallinjå. Utrolig morsomt, og mange fengende sanger! :D


"Du grønne, glitrende..."


Den flinke kjøkkengjengen vår :)


To rødkledde skikkelser...

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Misunne dokke begge to sommerfargen i juletiå..

Silje sa...

Ja, du vett... Sånn går d når me e vekke og i solå i øve 5 uker! :P

Legg igjen ein fin tanke