26. okt. 2009

Ei uke igjen, og så.... AFRIKA!

Tenk at tiå har gått så fort! Føle ikkje at d va så lenge siå eg satt og vurderte om eg sko reise t Afrika ellr Latin-Amerika. Hadde til og med spørrerunde (folk eg kjente vel og merke) om kor de ville ha dratt hvis de sko velga :P Eg endte då altså opp med Afrika, og nå e d bare ei uke igjen. På denne tiå neste mandag sitte me på flyet på vei t Nairobi (hovedstaden i Kenya). Eg glede meg så utrolig møye!!!


Sånn sett har d vært ein ganske så vanlig mandag. Opprop, morgensamling, frokost, vekestart, litt elevrådsting, og t slutt va d då vasketime. I dag hadde eg både fellesstuå og mitt eget rom, så eg måtte ver ganske så effektiv. Og d funka! Blei ferige og fekk d godkjent og greier :) Kunne ikkje spisa lunsj, fordi me sko ta siste del av drikkevaksinen (mot kolera). Heilt utrolig, me hadde ikkje trengt å faste forrige gang, me må bare la ver å spisa ein time itte me har tatt vaksinen! Ja, ja... Spiste då lunsj halv ett, og frem til middag gjekk me igjennom planen for turen t Afrika(når me ska gjørr ka, og kor me e t ein kver tid).


Klokkå tre va d middag, og i dag fekk me karbonader med tilbehør. D funka fjell d ;) Oppom rommet for å skifta t treningstøy, og så va me to stk. som gjekk ned t formingsrommet og fortsatte der me slapp i går. Halv seks va d aerobic (tror nesten eg komme t å savna d). Skikkelig herlig følelse ittepå :) Og nå...slappe-av-tid!

Legg igjen ein fin tanke