16. okt. 2009

"Eg ska bare henta strikketøyet mitt"

Har fått hørra den et par ganger nå, ja :P Eg e så hekta på å strikka, at då me sko se film på onsdag, sko eg bare henta strikketøyet og så sko eg komme. Så traff eg på någen andre som eg måtte snakka litt med, og d tok jo litt tid. Og då eg kom ut dørå fra huset, sto to av folkå bak bossdunkene og skreik "Åå, strikketøyet mitt". Hørtes ut som læreren t prinsen i "Tre Nøtter Til Aksepott"... ;) Jeppsann, så nå e eg vel snart kjent som "hu med strikketøyet".


Resten av dagen har vel sånn sett vært ein heilt vanlig fredag. Hadde rektors time itte å ha spist litt frokost, og der tok me opp d vanlige (fravær, trivsel og diverse slike ting). Og så har eg jo hatt forming som valgfag frem t middag. Julegaver, julegaver og atter julegaver på gang. Skikkelig artig å se kossn gavene blir ittekvert som de blir t :P Kan dessverre ikkje legge ut någen bilder av årsaker som seie seg sjøl...


Sei, ris og masse salat t middag. D smakte heilt nydelig! Litt oppe på rommet og i stuå ittepå, og t kvelds i dag spiste eg heile 3 skjever og et glass med eplejuice. Va ikkje særlig sulten, men me på Fred og solidaritet ska ta drikkevaksine i mårå, og får derfor ikkje lov t å spisa frokost. Ellr drikka någe for den saks skyld. Så neste måltid blir kl.14 i mårå... Men så hadde me d kanongøy ittepå med å synga kjekke sanger og le oss halvt i hjel (ei liten gruppe, me som har sunget litt sammen før). Og då me sko opp t husene, tok me av med sang og dansetrinn fra "Fiddler On The Roof". Midt i bakken! Ein god (og høylytt) latter forlenge livet! :) I mårå e d revyseminar og d blir revyfremføring neste helg. Glede meg veldig møye :D



D nye hespetreet skolen har fått

Legg igjen ein fin tanke