31. okt. 2009

"Big Fish" i Canada

Mesteparten av dagen i dag har vært ein skikkelig slapp dag der me bare har gjort akkurat d me ville. Ellr, nesten då ;) Hadde jo foredrag og seminar frem t middag, altså klokkå to. Herligt å sove ein time lengre, og då eg våkna, følte eg meg nesten heilt våken. Ned t opprop og frokost og den samme reglå som me gjørr kver dag (okei då, kver dag utenom søndag). Rundstykke, kokt egg og heile pakken. I dag, fra klokkå ti t halv tolv, fekk me et foredrag om ei som hadde levd ute i Canadas villmark i 6 måneder. Utrolig givende. Veldig bra fortalt og kjempe mange fine bilder. Stående applaus ittepå :)

Fra halv tolv og frem t middag , satt me og såg på filmen "Big Fish" av Tim Burton. Skikkelig koselig og bra film. Og stilig musikk! :P Grøt t middag, någe som ikkje gjorde meg någe (eg elske jo grøt). Tok ein liten pause på rommet, og så føyk typen min og eg ein tur t bensinstasjonen for å fylle på bensin (så me kom oss jo litt ut i dag også...). Kortspeling, slappt av ennå mer, bordtennis, kveldsmat der me fekk nachos, badminton i gymsalen og t slutt va d møye latter og moro med spelet "Alias"! :D Seint i natt reise alle de som ska t Latin-Amerika, og så e d vår tur neste.... Jeppsann, ein alle tiders dag!

Legg igjen ein fin tanke