21. sep. 2009

Nok ein travel dag

Så va d på'an igjen med ein ny uke. Ny uke, nye muligheter, men også nye utfordringer. Ikkje at d e någe gale i d, men d har vært ein relativt travel dag. Starta med opprop og frokost (som d alltid gjørr, utenom på søndager), og min frokost blei havregrøt. Ja, eg syns d smake ganske så godt... :P Vekestart, og itte d va d nok ein gang vasking. Hadde ikkje fellesarealet i dag då, men alle ska jo hjelpa t for d om. Rommet mitt va klappet og klart, ingenting å sei på d. Husmøte i samme slengen og der kom d jo frem litt av kvert som me går og irritere oss øve. Tror likevel me ska greie oss ut året... 


I tillegg så har med "hemmelig venn"-prosjekt denne ukå, så i løpet av ukå ska eg gi oppmerksomhet t ein spesifikk person. Ganske morsom idé. Lunsj, og d blei fullt styr ang. solidaritetsdagen ittepå. Nå ska ting begynne å være klart t lørdag. Joda, radiointervju (ei som går sammen med meg på linjå), plakatlaging, matplanlegging osv. Blei litt møye på ein gang, men d gjekk ;) Fiskekaker t middag, slappte av litt og halv seks blei d aerobic her på skolen. Någen av elevene har meldt seg frivillig t å lage et opplegg, og d funka veldig bra i dag. Varme baguetter t kvelds, telefonsamtale og nå sitte eg her og skrive blogg....



Cd-spiller og vår eminente trener 

Legg igjen ein fin tanke