18. sep. 2009

Julegavemekking for alle penga

Sånn går d når ein velge å ha forming som valgfag ein heile dag. Men d e jo utrolig gøy! Og eg har valgt d sjøl, så eg ska ikkje klaga. Julegaver e jo sånn sett ein "fornuftige" ting å bedrive tiå med, så eg e alt i alt veldig fornøyd ;) Komme dessverre ikkje t å legga ut bilde(r) av d eg lage, då eg hadde røpt ka folk komme t å få under juletreet...


Rektors time før valgfag, någe som vil sei klokkå ni. I dag valgte me blant aent elevrådsleder og snakkte om d å ikkje spre rykter og sånt. Ja, d e allerede blitt litt drama her, men ka forvente du når du bor med så mange mennesker og e rundt de heile veien? Men folk greie ofte å ordne opp i ting sjøl, så d har jo gått greit. Rektoren vår e bare alle tiders, kan alle navn (ja, ja, me e ikkje så mange, men likevel) og har humor så d holde! D e så koseligt her :)


Imens me holdt på å laga ting og tang, hørrte me møye på musikk, alt fra Michael Jackson t Lady Gaga og masse diverse artister og sanger! Synge, nynne og har d kjekt. T middag i dag, urk, blei d kjøttpølser (ellr middagspølser, kall d ka du vil), potetmos og kokte grønnsaker. D e ein av de få tingene eg aboslutt omtrent ikkje greie å få i meg. Endte med at eg spiste litt nudler på huset ittepå... Någen av oss gjekk inn på "kinoen" og såg musikalen "Little Shop Of Horrors". Kjempe tøff musikk! Og itte kvelds, blei d bål og synging ved sjøhuset. Stjerneklar himmel og fantastiske folk!!!



Blekk og kalligrafipenn





Naaaammmm! Delikat!!!!! (ellr ikkje)





Bålet

Legg igjen ein fin tanke