5. sep. 2009

Folkehøgskolelivet e herligt :)



Nå sitte eg ute i fellesarealet på hus nr.4, Lykling. For de som ikkje har fått det med seg, e eg på Bømlo folkehøgskole. Og ja, eg stortrives! Dette e min fuste blogg, så e må bare prøva meg litt frem :) Dagene har gått med t å bli kjent med folkå, pynting av hus, litt linjefag (eg går då på Fred & Solidaritet, Afrika), og masse spising. Føle eg spise heile veien. Og maten her e topp: pannekaker, taco, kjøttkaker i brun saus og sånne ting. Alle tiders :P I dag hadde me stekt fiskepudding, og det smakte faktisk godt. Ittepå tok me oss ein tur t "byen". Bremnes/Svortland e sentrum her på Bømlo og det tar ca.25 min. med buss. Me e jo på ei øy, så alt e ikkje like stort. Men det ligge midt ute i havgapet, me kan til og med ro t butikken ;) Genialt!

Vel, vel, dette va då mitt fuste innlegg.

Legg igjen ein fin tanke