22. sep. 2009

"Du er vakker"

Då me kom t lunsjen i dag, så va d någen (sikkert ein av de på kjøkkenet) som hadde skreve komplimenter på kver einaste matpakke (på matpapiret då, så klart). "Du er fancy", "så rå du er" og eg hadde fått "du er vakker" :) Den "hemmelig venn"-greiå har jo tatt heilt av. Klemmer heile tiå, spesialservering t middagen, lapper rundt om i gangene og så videre. Men d e jo gøyalt då! Sjøl så fekk eg både ein klem og et lite kort i dag. Skikkelig koselig!


I timene, både før og itte lunsj, har me holdt på med solidaritetsdagen. Hørrt møye på Spotify mens me lagte armbånd, ring og smykker som me då ska selga på lørdag. Tror den lørdagen blir ein fine dag (krysse fingrene for fint vær). Fiskegrateng t middag, og den va nydelig! All ære t storkjøkkenfolkå ^^


Volleyball i gymsalen klokkå fem. Utrolig gøy sjøl om me bare va 6 stk! :P Kvelds, og me va 4 stk. som tok av med badminton i gymsalen itte maten. Latterkrampe så d holdt!!! Strikking og hekling, og då blei d kakao å drikka på. Den gjekk dessverre eg glipp av siå eg gjekk opp litt tiligt..... Hogne og Christian va så snille og gav meg ein klem på likt, et på kvert kinn, og Hogne har vært så flink å lage ein kjempe fine ring og to flotte armbånd. Nå lage Lill vafler. Kreativiteten e på topp! (Ja, de sa eg måtte nevne de i dagens blogg)



Sånn såg serviettene ut då me kom t middagen





Solidaritetsdaglogoen




Hmm?! Lure på ka dette e :P



Legg igjen ein fin tanke