27. sep. 2009

42

Ifølge "Haikerens guide til galaksen" e tallet 42 svaret på spørsmålet om livet, universet og alt mulig. Dette utdypes med at for å forstå svaret, må man forstå spørsmålet, som e fryktelig møye mer konkret og komplisert enn det abstrakte "ka e svaret på livet, universet og alt mulig" (hvis du vil vite mer, søk på 42 på Wikipedia). D som uansett e hovedpoenget her at eg bor på hus 4, rom 2, og då va d någen som plutselig sa d t meg at eg e jo svaret på spørsmålet om livet, universet og alt mulig. Sjøl så har eg ikkje lest "Haikerens guide til galaksen", men eg fekk d forklart og syns d va litt morsomt då :P


Dagen i dag har gått rolig for seg. Kom meg ned t skolen sånn at eg fekk meg skikkelig frokost, og itte d øvde eg litt på trombonen. TV, og så rett opp på rommet og kvilte litt med Spotify og ei bok. Og plutselig va d middag. Komle på menyen (ellr raspeball, raspekake, kubbe, kompe, potetball...). Smakte jo forsåvidt heilt ok d altså. Inn i vårt lille filmrom ittepå for å se filmen "Hocus Pocus". Måtte setta den på pause midtveis, for då va d kaffe og kaker. Kaker og vafler fra igår. Filmen blei sett ferigt, før me satte i gang med badmintonspeling i gymsalen. Kjempe artig :D Kvelds, snakking og bare slappt av. Med andre ord: søndag!



Dumbo på plasteret! (liten skramme fra rappelleringen)




Komlemiddagen

Legg igjen ein fin tanke