25. nov. 2015

Lys til adventstida

Av og til tar eg vare på brukte ting, til dømes blikkboksar og pappemballasje, fordi eg tenkjer at "det kjem eg til å bruke til noko seinare". Det er ikkje alltid det stemmer, men nokre gongar slår eg til ;) Denne månaden har temaet i Monthly Makers vore lys. Lys som i lampe eller stearinlys, eller som noko symbolsk. Sidan mørket er her for fullt, og det snart er advent og jul, ville eg prøve å lage noko stilig med ei LED-lyslenkje som kan lyse opp her i heimen. Lenkja er frå Søstrene Grene. Og det er her den brukte tingen kjem inn i biletet, nemleg ei grøn vinflaske. Fjerna etikettane på flaska, vaska den og putta lyslenkja oppi. Det blei jo fint det, men eg ville gjere noko meir før eg sa meg ferdig. Printa ut omriss av eit juletre på vanleg papir, fann fram frostsprayen som eg har hatt i huset ei stund, gjekk ut på balkongen og spraya flaska. Etterpå tok eg av papiret, putta lyslenkja oppi endå ein gong, og vips, fin lyspynt til juletida. Litt vanskeleg å få fram detaljane med juletreet på flaska, men de får no eit inntrykk av resultatet likevel (også korleis det blei før eg frostspraya flaska). No kan jula berre komme, og dette er altså mitt bidrag i novembertemaet av Monthly Makers.

16 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Pernilla sa...

Så stämningsfullt med den gröna flaskan och julgranen gör det lilla extra. Väldigt fint :)

Silje sa...

Er så enig i at det lille juletreet på flaska gjør det lille ekstra :) Takk for fin kommentar, Pernilla! :D

tea sa...

Det ble utrolig kult! Enig med Pernilla over her at juletreet gjør det lille ekstra.

Silje sa...

Tusen takk, Ida! Eit veldig enkelt prosjekt som eg gleder meg til å ta i bruk no når adventstida og jula snart er her ^^

lopplisa sa...

Magiskt läcker!! Frostsprayen ger nästan illusionen av att flaskan skulle vara fylld med olivolja, åtminstone på bild :)

Silje sa...

Den effekten hadde ikke jeg tenkt på før du skrev det :) Og tusen takk for kjekk kommentar!

Borgmästaren sa...

Fiffigt att trycka ner ljusslinga in flaskan. Påminner nästan om en undervattensväxt. Snyggt!

Silje sa...

Takk! :) Morsomt å høre at det hele minner folk om forskjellige ting, alt etter hvilket øye som ser!

Luisa Fernanda del Mar sa...

Så koselig! Åh, førjulstiden er så bra :)

Silje sa...

Om ein ser bort frå eksamenstida som ofte kjem på denne tida, er adventstida og alle juleførebuingane ordentleg kos og mange små gleder! :)

Ruth | HungryHeart.se sa...

Så fin den är med ljuset som skiner genom frost och julgran! Perfekt "vinflaska" att ge bort i present när man skall på decembermiddag! =)

Silje sa...

Utrolig god idé, Ruth, det med å gi bort noe slikt som en vertsgave :) Tusen takk for fin kommentar! :D

Mikaela sa...

Vad snyggt! Gillar särskilt den med granen, så juligt!

Silje sa...

Tusen takk, Mikaela! :) Det er den samme flaska, bare før og etter frostspray ;)

aliciasivert.se sa...

MEN vad snyggt Silje! Tycker så mycket om det gröna glaset och den dimmiga känslan! Väldigt smart idé som satte igång en massa nya i mitt huvud ;) Det tackar jag för!

Silje sa...

Så utrolig kjekt å høre, Alicia! Du lager også så utrolig mye fint og imponerer stadig! :D Takk for en kjempefin kommentar, og i samme slengen ønsker jeg deg en god førjulstid! :)

Legg igjen ein fin tanke