6. juli 2014

Litt småputling, mykje helg

Helg. Det er noko med det, og særskilt etter å ha jobba morgonskiftet. I går sat eg og jobba litt med bilete før broren min og eg åt middag saman i fem-tida. Etterpå var det på med nokre finare klede, for me, to av mine gode veninner og eg, skulle ein tur ut på byen. Me var heime hos ho eine fyrst og der blei det mykje prating, latterkrampe og ein god dose musikk. Etter kvart kom me oss til byen, og der møtte me tre andre frå musikklinja, noko som var kjempekoseleg! Alt i alt ein kjempekjekk kveld, og på bussen heim traff eg to av mine naboar som eg voks opp saman med. Me gjekk saman heim frå bussen i øsande regn, og såg ut som nokre drukna kattar alle tre. Sov litt lenge i dag også, men eg har fått gjort litt, både pussa bord og rydda i klede. Under er sundagslista mi:

✦ sykle forbi nyperoser som ser så fine ut og som duftar så godt
✦ møte gamle korpsvener på jobb
✦ "Flawsome – det er feilene dine som gjør deg fantastisk"
✦ pusse på stovebordet vårt slik at eg etter kvart kan måle det og gjere det til eit (nesten) anna bord. Det tar jo tid, men no er eg i alle fall i gong :)
✦ videosnutt av ein søt elefantunge som skal lære seg å drikke vatn
✦ sykle frå jobb og stoppe ved Hafrsfjord for å leite etter sand- og steinslipte glasbrot
✦ å sjå ein nydeleg raudrosa soloppgang på veg til jobb
✦ "Tid er ikke noe man teller"– fin artikkel om det å vere ute i naturen
✦ høyre stemma til han fine i telefonen, så langt borte, men også så nærme
✦ sykle forbi søte ender som dykker i Hafrsfjord tidleg ein morgon
✦ å komme heim frå ein kveld ute med to gode veninner med eit kyssemerke på kinnet som eg fekk frå ho eine då eg skulle ta bussen heim
✦ tips til korleis å ha det gøy utan å bruke så mykje pengar

Legg igjen ein fin tanke