30. mai 2014

Om eit år...

...gir me kvarandre våre "ja" foran familie, vener og andre kjente som betyr mykje for oss. Eg gir mitt "ja" til han der fine. Om eit år skal eg ha på meg ein kvit kjole og (forhåpentleg) blå sko. Han i finfin dress. Om eit år skal me feire kjærleiken ein heil dag saman med så mange fine folk. Eg gleder meg samstundes som eg er veldig spent. Det er ikkje kvar dag ein seier "ja" til noko så stort. Me har ein del å ordne til den store dagen, men før den tid koser me oss enno i Reykjavik. The Blue Lagoon stod på planen i dag, og det var berre heilt fantastisk! Svømme og flyte rundt i det varme vatnet medan vinden uler rundt oss; akkurat slik var det faktisk :) Elles så har me "feira" dagen med å gå rundt i byen, sjå den fine Hallgrimskyrkja, spise middag på tyrkisk restaurant og drikke ein god kopp kaffi latte og dele eit kakestykke, på ein merkeleg, men herleg kafé (bilete får komme seinare ein gong...). I morgon flyr me av garde til New York, og det er me i alle fall spente på.

Legg igjen ein fin tanke