18. aug. 2013

Topp 5 – bruktskattar frå marknad eller butikk

Tittelen seier seg sjølv: objekta som blir presentert i dagens liste, er ikkje frå privatpersonar eller frå loftet heime. I sommar har eg funne så mykje heime, spesielt klede, som mamma eller mormor har brukt. Dimed kunne lista ha vore fylt opp berre med ting eg har funne i sommar, anten på loftet heime eller i mormor si leilegheit. Han fine og eg synest det er veldig kjekt og utruleg spennande å gå på loppemarknad, Fretex eller eit antikvariat. Ikkje for at me alltid treng noko eller må kjøpe noko, men berre for å sjå. Og av og til finn me noko, som dei fem på lista under:

1) raud, varm genser på Fretex for sytti kroner - kjempefin genser som eg kjem til å bruke når hausten nærmar seg (den originale lappen hang på, så eg veit at den eigentleg kosta trehundre)

2) globus for ti kroner på loppemarknaden på Lund - som eg seinere skal bruke som lampe

3) to brødformer på Fretex - desse har me brukt så utruleg mykje, og me fekk dei begge to for under hundre kroner

4) skål - hadde eit stort serveringsfat frå før frå Hadeland Glassverk, då eg såg skåla, i same serie, på marknad i Posebyen før sommarferien

5) ei lita blå serveringsskål - med fleire "rom", kjøpt på Kyrkjetorget

Legg igjen ein fin tanke