13. jan. 2013

Minneglas

Gjennom eit år, opplever ein mykje rart, både positivt og negativt. Via Pinterest (som eg før har omtala), finn eg masse inspirasjon. Noko av det som eg verkeleg falt for, var å lage eit slikt minneglas. Det gjorde eg, og me har begge to skreve nokre lappar i løpet av året som gjekk. Det meste er nok gode minne, men det er jo dei me har mest lyst til å hugse :) No er det eit nytt år, og det er på tide å tømme glaset, lese lappane, mimre og så byrje å skrive nye for året totusenogtretten. Koseleg å sitje i sofaen og lese lappane saman. Eg håpar det blir mange gode minne som me kan ta vare på, le av, kanskje grine litt av, berre hugse dei... Og så får eg jo brukt opp alle dei små papirrestane som elles berre ligg her og sleng. Helga har vore avslappande med film, pensumlesing, tur til butikken, rydding av klede (nokre av dei gav me til Fretex), god mat og generelt avslapping. I morgon er det atter ein gong ei ny veke, og med det kjem nye utfordringar og nye sjansar. Men før den nye veka tar fatt, kjem Halvbroren på TV-en i kveld :)

Legg igjen ein fin tanke