16. sep. 2012

Dumbo

Barndomsminne. Eg har allereie skrive om eit barndomsminne på bloggen før. Det er mange minne eg kunne ha skrive innlegg om: fisketuren på Hitra då eg plumpa uti vatnet som tre-åring, barne-TV-serien Flukten frå Dyreskogen, Kaptein Sabeltann, alle bilturane til Horten og Hitra saman med familien. Og så mykje meir. Men det er spesielt eit minne eg har lyst til å nemne. Eg kan vel eigentleg ikkje seie at det er eit minne, det er vel heller ein ting, eit objekt, som eg er veldig glad i og som har vore med meg så lenge eg kan hugse, nemleg min finaste bamse Dumbo. Eg er ikkje sikker på når eg fekk Dumbo, men det er i alle fall den bamsen som har vore med meg (og familien) på alle bilturane, seminar, i senga mi då eg var liten og av og til no også. Han står på nattbordet. I tilfelle eg er aleine, slik som førre helg. Han har til og med vært nokre rundar i vaskemaskinen. Me har verkeleg opplevd mykje rart saman. Biletet som eg legg ved er ikkje nytt, men eg synest biletet viser kor glad eg er i min Dumbo :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Mange fine minner med "Dumbo" (også kalt "Plumbo"??). Han har vært med på mange fine turer og opplevd litt av kvert ja.
Huske også godt plumpinga di i et vann langt inne på Hitra. Då va eg glad for at du va så trygg i vannet at du ikkje fekk støkken :)

Silje sa...

Ha, ha! Ja, ei stund var det "Plumbo" og "Umulius" ;) Og med dykkarlappen i boks, trur eg ikkje vatnet er min fiende, tvert imot :D

Legg igjen ein fin tanke