21. mai 2012

Kverdagsdrømmer

"Hverdager er de flotteste. De er fulle av eventyr" (Anne-Cath.Vestly). Syns dette sitatet e så fint. Ikkje bare fordi d e Vestly som har sagt d, men også fordi eg syns d beskrive så fint at kverdagene også må tas vare på – d e jo de me har mest av i motsetning t ferier og fridager. Dagene går i ett her, og d betyr også at ferien nærme seg med stormskritt. Sjøl om kverdager e fine, må eg sei eg glede meg som ein liten unge t ferien. Har endelig fått levert den fuste oppgaven i dag, og d e virkelig herlig itte å ha jobbet med den siden januar! Me hadde ein liten fridag i går, og då satte me oss ut i solå og bladde i IKEA-katalogen. D e vel lov t å drømme litt... E så mye fint og praktisk eg kunne ha tenkt meg, spesielt et TV-møbel der man kan ha både TV-en, bøker og andre ting i et og samme møbel. Og så må eg innrømme at eg har lyst t å innrede ein leilighet heilt fra bunn av. Kanskje eg snart må abonnere på interiørmagasin?! Me har d jo greit her me e nå (og me e tross alt studenter), men ikkje alt e vårt i tillegg t at mye e kjøpt brukt. Ska bli kjekt og fint å kanskje kjøpe någe eget om et par år :) Og så klør eg i fingrene itte å lage ting og tang t leiligheten – problemet e bare at me har ikkje plass... Men, men. Alt t sin tid :)

Legg igjen ein fin tanke